فناوری اطلاعات و رایانه

فناوری اطلاعات و رایانه
پروژه های کلاسی -  
قالب وبلاگ
چت باکس


لینک های مفید1

درود خداوند به تمامی همکلاسی های گرامی

از این پس با بخش جدیدی با عنوان سوتی نامه در این وبلاگ رو به رو هستیم که ایده ی آن فقط به منظور ثبت خاطره های این ترم باقیمانده است که مطالعه ی آن در آینده، منجر به یادآوری لحظات شاد با هم بودنمان خواهد شد. لذا از تمامی دوستان تقاضا میشود که کمی با صبر و تحمل بیشتر جهت ایجاد و ثبت خاطره های بامزه با اینجانب همکاری کنند و با اندکی مثبت اندیشی، از آن به عنوان مسخره کردن دیگران یاد نکنند زیرا همان طور که در ابتدای این نوشته ذکر شد، هدف از این بخش، فقط ایجاد لحظاتی شاد و به یاد ماندنی است و نویسنده با اعلام اینکه هیچ گونه قصد سوء و تمسخری را ندارد سعی دارد که این بخش را با نگارش یک سوتی از خود آغاز کند. حتما نظرات خود را فقط در مورد رضایت یا عدم رضایت از شروع کار این بخش، با ذکر نام و دلیل برای اینجانب ارسال کنید.

پیشاپیش از همکاری صمیمانه ی شما سپاسگذارم.



نظرات شما عزیزان:

انشرلی
ساعت12:15---12 آذر 1390
حنا جونم هین مخفف یه کلمه ای هستش که من میگم فکر کن ببین مخفف چیه.کایکو تو هم؟؟؟


حنا
ساعت22:31---11 آذر 1390
سروه جون ما معنی هین رو بلد نیستیم میشه لطف کنی هر بار استفاده کردی معنیشم بگی؟

مهندس سلطانی
ساعت21:31---11 آذر 1390
سلام خدمت همه دوستان خودم
البته آنشرلی خانم نظر دادید که از خودتون دفاع کنید ولی بی خبر از همه چیز سوتی رو با (ص) صابون نوشتید، اینجا هم یه سوتی دادید...آره دیگه.....
امیداوارم که در مراحل بعدی دفاع از خود این چیز ها رو لحاظ بفرمائید.


انشرلی
ساعت20:27---11 آذر 1390
سلام حنا خانم من شدم سوژه صوتی نامه تو دارم برات با اون اقای محمودی کثیف.اشکال نداره بنویسید
شماها نمیدونید این کلمه (هین)یعنی چی!!!


محمدمحمودی
ساعت0:21---10 آذر 1390
سلام
البته بنده امروز سر درد عجیبی داشتم
ولی دلیل ندارد در کلاس بی تاثیر باشیم یا سوتی ها را نبینیم
سوتی ها:
1-تی شرت استاد خیلی با حال بود که هفته بعد بنده نیز با رکابی خدمت می رسیم !!!!!
2-حل مسائل تست هوش میزان هوش کلاس را خوب نشان داد
جمع از1 تا 100 را همه بلد بودند ولی حبیب اکبری می گفت می شه n!!!!!
3-بهنام سلیمی تا میاد صحبت کنه فکر و حرف و احساس را قاطی می کنه البته به اضافه لهجه و تعصب و در کل کسی نمی دونه که چی میگه
4-وبلاگ فایق یک سوتی عاشقانه بود که در کلاس استاد حمزه زاده به آن زیاد اشاره می شود
5-البته کسی از وبلاگ کاک علی امینی نگفت که 99 درصدش در مورد اسلام ودین داری است و1درصد مربوط به خودش پسرش و خبری از آی تی نیست!!!!!بعد به زبان کوردی خوش آمدگویی می کند ..وبلاگش به اسم پسر گلش کاک شایان است ....ایمیلش علی اندرلاین مامه علی ات یاهو دادکامه....!!!!
این تیتر هدرش:
من به‌ فرمێسکی ڕنووی(رنوی خودش!!!) کوێستانی کورد په‌روه‌رده‌ بووم کوڵمی سوور و چاوی شین و سینگی به‌فرینــم ده‌وێ
در هدرش دوباره به کوب نوشته دوستت دارم به چند زبان زنده دنیا!!!!
5-وبلاگ اقای هژدم بالاخره رسید البته شاید شعبه دوم وبلاگ آقای علی امینی باشد
6-خانم سروه از یک جمله 10 کلمه ایی یازده کلمه "هین "!!! به کار می برد
مثل:آقای هین تو هین ده زانی تبدیل به هینی که ی ؟ هین هین!!!!
7-کاک کاوه هم زنگ مدار منطقی ساعت به دست با گوشی و ساعت جیبی و هزار زمان سنج دیگه فقط می خواد بگه آیه قران با ساعت کلاس فرق داره!!!!
8-بعد بچه ها نشان دادند اعتماد به نفس زیادی برای پای تخته سیاه (سفید)رفتن دارند و جواب غلط بدهند
9-حبیب اکبری خودشو ترکوند با این همه جواب دادن غلط و فعلا "ابراعتماد به نفسه"
10-کلاً امروز خیلی بی حوصله بودم وگرنه
سوتی زیاد داشتیم ودر مورد سوتی های خودم باید بگویم که دوستان نظر بدهند التبه یک مورد مورد بودکه خانم حاجی به بنده تذکر دادند فارسی صحبت کردن من افتضاحه !!!! راست میگه آخه من کی فارسی صحبت کردم اصلا وقت فارسی صحبت کردن ندارم یا کوردیه یا انگلیسی یا روسی یا فرانسوی یا اسپانیشی ووقت فارسی صحبت کردن ندارم!!!!
البته برای بهزاد هم ناراحت شدم که زیاد در کلاس تبعید میشه برای ردیف مظلوم ومستضعف و ستم دیده و درمانده ردیف آخر کلاس.....!!!!!!
و خواهشمند است آنهایی که جنبه وظرفیت ندارند از این به بعد برایشان وقت تلف نکنیم
مرسی !!!!
به امید دیدار
راستی الان اون عدد امنیتی را نگاه کردم همه اش 99999 در تاریخ 9/9/90
از ابر نظر دهنده :محمد محمودی


ناهید
ساعت22:45---9 آذر 1390
ممنونم عزیزان ،
سروه جونم ببخشید ولی امروز حسابی به حرفات خندیدم
اقای هین(به جای اقای رایگانه)
کوره(به جای اوردن اسم استاد و رایگانه)


HUNTER
ساعت22:46---8 آذر 1390
با سلام خدمت دوستان و ناهید جووووون
آقای سلطانی من مورد 7 رو قبول دارم و 6 هم بی تاثیر نیست ولی به جان (ر) که میدونی کیو میگم برگه ها رو دادم به استاد خانم افشین فر هم شاهدن...میگی نه از خودش بپرس ما تو کلاس ردیف آخر که بچه های کم حرف و آرومی هستیم فقط سوتی از این اون میگیریم مخصوصا از ردیف جلویی خودمون که بعدها ذکر خواهیم کرد آقای محمودی مرسی از نظرت منکه خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم
مخلس شما HUNTER


پوارو
ساعت19:45---8 آذر 1390
سلام واقعا از اینکه میبینم همه ماشالله فحال شده اند و فحالیت وبلاگ خودشونو گشترس دادن به خودم و به خودش و به خودتون میبالم یه چیز جالب میخوام بگم در باره خانم افشین فر و اون اینکه هر وقت خانم افشین فر برمیگرده و با دانشجویان منظم و کم حرف ردیف آخر حرف میزنه سریع لو میره راستی چرا؟ اینم به نظزم به خاطر نور پیشانی ایشون باشه به هر حال با توجه به دس خون بودن و کم حرف بودن و همانا مظلوم بودن دانشجویان ردیف آخر مخصوصا یکیشون که نمیخوام بگم منظورم آقای اسماعیلیه پیشنهاد میکنم خانم افشین فر دیگه به پشت سر بر نگردند
از طرف مظلوم ترین و کودک فلسطینی ترین دانشجوی کلاس


مهندس سلطانی
ساعت16:46---7 آذر 1390
سلام خدمت حنا خانم(ناهید)
یه سوتی که پید کردم تعلق دارد به جناب آقای حق پناه که فعلا پیش ما حضور ندارند
در وبلاگشون اطلاعیه ای نوشتن که تا اطلاع ثانوی نمیتونن در حضور ما باشند و نکته جالب در این جاست که تاریخ هم نوشتن ایشون، وقتی میگن تا اطلاع ثانوی یعنی اینکه معلوم نیست که تاریخش چه موقع هست پس نباید تاریخ نوشته بشه. همین دیگه
با معذرت فراوان


ناهید
ساعت15:01---7 آذر 1390
خانم بابامیری مبارکه ایشالا خوشبخت شی شیرنی دیروز واقعا خوردن داشت ولی به قول استاد شیرنی اوردی دلیل نمیشه که تقلب کنی
تقلبی امتحان استاد عشقی درس فناوری


ناهید-حنا
ساعت14:52---7 آذر 1390
مرسی از نظرات دوستان گلم ،ورودتون به وبلاگ واقعا برام افتخاره
سوتی نامه:
حرفتونو تایید میکنم من که خودم خیلی به خانم افشین فر خندیدم یه سری مطالب رو، رو دستش نوشته بود داشت از روش میخوند


محمد محمودی
ساعت22:14---6 آذر 1390
به نام خالق لبخند
با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ
اینجانب افتخار می کنم به همکلاسی مثل شما که نمی دونم انه شرلی هستی یا پرین یا آنت یا حنا یا جودی آبوت یا آلیس یا هر کارکتر خوبی که هستی ...امیدوارم همه دختر خانم ها مثل شما باشند البته کلاس برای بنده محترم هستند
......
برای سوتی نامه هم باید بگویم که ایده جالبیه و الان فکر می کنم هنرمند های خوبی در کلاس داریم و هنوز شکوفا نشدند که امیدوارم این اواخر سال تحصیلی حرکت مثبتی داشته باشیم
البته امیدوارم که سالم شروع شود و ادامه داشته باشد
به هر حال کلاس از روز اول سوتی داشته و تا به امروز.....
سوتی نامه می تواند شامل سوتی های خوشمزه و تلخ باشد که بنده با خوشمزه ها شروع میب کنم
البته امروز آمادگی سوتی نامه ندارم ولی از الان سوتی را ثبت می کنیم :
امروز:
1.سوتی خانم شکارچی خیلی جالب بود
که مهندس هیوا سلطانی به آن اشاره کردند و بنده نیز اشاره خواهم کرد
این ترفند به قول استاد:ما کوچولو بودیم این کاغذها را می خوردیم ....
البته کاغذ خوردن همیشه بوده و حتی در اردک و بچه زیر یک سال زیاد هست و انسان از آغاز تولد شروع به کاغذ خوردن می کند و شاید خانم شکارچی در این لحظه به گذشته برگشتند چون یک لحظه غیب شدند و بعد از برگشت به ما گفت به بیست سال پیش برگشته بود ...
سوتی بعدی :به پورت می گفت :پوورت !!!!
2.سوتی دوم : البته من ندیدم ولی می گفتند که خانم افشین فر هنگام ارائه جدا از صد صفحه کاغذ و برگه و پاور پوینت ..یک سری مطالب روی دستش نوشته بود!!!!!
شیرینی هم خوردیم امروز مبارکه
یک سری سوتی هم داریم که باید با بحث و نظر دیگران ثبت شود
با تشکراز خودم که این نظرات را فرمودم
:محمدمحمودی


مهندس سلطانی
ساعت21:01---6 آذر 1390
سلام همکلاسی خوبمون


1 عدد سوتی انجام شده که عرض کنم خدمتت


اینکه امروز(6-9-90) خانم شکارچی نمیدونم برگه امتحانشو چجوری پرکرده خلاصه وقتی که میخوان برگه هارو جمع کنن حالا به روشی که خودش بلده اون برگه رو ناپدید می کنه و به بیرون از کلاس میره و ما دانشجویان و استاد هم هر چی دنبال برگه خانم شکارچی کشتیم پیدا نشد که نشد.


خب حالا این برگه به نظر شماها کجا باید رفته باشه؟؟؟؟





1- تا شده داخل جیب خانم شکارچی ؟


2- تا شده داخل جیب و وقتی که بیرون رفته پاره شده و به سطل اشغال انداخته شده؟


3- تا شده داخل جیب و وقتی به بیرون رفته مچاله شده و انداخته بیرون یا سطل اشغال؟


4-همون جا سر کلاس تا شده داده به کسه دیگه ای(برای قایم کردن وآب از آسیاب افتادن)؟


5- مچاله شده و خوردن برگه امتحانی؟





6- و یا اینکه برگه امتحانی رو تحویل داده و به دلایلی گم شده(احتمال این بخش 0 درصد است)





به نظرتون کدام گزینه درست تر است؟؟


ناهید
ساعت23:22---4 آذر 1390
ناهید رکوعی:
حفظ حرمت(به جای حفظ فرمت)ساعت کتابخانه الکترونیک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 آذر 1385برچسب:, ] [ 22:45 ] [ ناهید رکوعی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خود خوش آمديد. اين بلاگ صرفا جهت مطالب و مقالات درسهاي ارائه شده درباره فناوري اطلاعات و رايانه ميباشد. انشاا.. بتواند مورد استفاده دوستان قرار گيرد.
لینک های مفید 2
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 26527
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1